سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

باشگاه استقلال تغییر در کادر فنی را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۵۱۸۵۴
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
باشگاه استقلال تغییر در کادر فنی را تکذیب کرد
باشگاه استقلال با انتشار پیامی صراحتا اعلام کرد تغییر درکادر فنی استقلال صحت ندارد. این بیانیه یک روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان صادر شده تا کادر فنی در آرامش به این بازی برسد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه استقلال به دنبال حواشی که پیرامون برخی تغییرات درکادرفنی به وجود آمده بیانیه ای صادر کرده است. دراین بیانیه آمده که هرگز باشگاه قصد تغییر در کادرفنی را ندارد و این کادر مورد اعتماد مسئولان قرار دارد. با توجه به اینکه بارها از سوی برخی اعضای هیات مدیره استقلال نقل شده که محمود فکری باید دستیار به کادر اضافه کند اما این بیانیه نشان می دهد که ظاهرا باشگاه استقلال اهداف دیگری را درپیش دارد و نمی خواهد بی دلیل برای کادرفنی خود حاشیه ایجاد کند.

به این ترتیب همین اعضای کادر فنی به کار دراستقلال ادامه خواهند داد واحتمالا بحث اضافه شدن یک دستیار به کادر منتفی خواهد بود. البته این مهم را هم باید در نظر داشت که ممکن است اگر استقلال مقابل نفت هم نتیجه دلخواه را به دست آورد، بازهم سیاست ها تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->